Digital Album – Oana & Catalin – sept 2011

Experienta cu Oana si Catalin a fost una relativ deosebita. Totul a inceput de la telefonul primit de la Oana prin care ma intreba daca sunt liber pe 17-sept-2011 pentru nunta lor, dar eu deja aveam o rezervare pentru ziua respectiva – fiind una din “acele zile” pentru care primesc solicitari foarte multe, dar bineinteles nu pot sa onorez decat primul cuplu cu care discut🙂 Putin dezamagita de indisponibilitatea mea … a mai revenit cu un apel la o saptamana dupa spunandu-mi ca totusi ar vrea din tot sufletul ca eu sa le lucrez albumul nuntii si eventual sa ii pozez separat de ziua nuntii – sa gasim o modalitate – moment in care am venit cu propunerea ca pentru ziua nuntii sa-i pun in legatura cu un prieten de-al meu, si coleg de “meserie” – fotograful Vali Veliscu, ramanand ca mai apoi, ulterior zilei de 17 sept sa ii pozez separat pe ei doi intr-o sedinta foto after wedding. S-au intalnit cu Vali, a ramas stabilit ca el si colegul lui cameraman sa se ocupe de fotografierea si filmarea in ziua nuntii lor, iar eu sa ma ocup de o sedinta foto si mai apoi de punerea la punct a intregului album de nunta. Zis si facut, ziua cununiei civile a fost in vinerea dinainte nuntii, timp in care eu am fost disponibil asa ca acolo am tras poze in paralel cu Vali, iar totul a decurs perfect comform planului – sedinta foto ulterioara s-a dovedit una foarte reusita, cu o vreme excelenta, la care mai adaugam si locatia deosebita si talentul celor doi miri de a “poza”, talentul Cristinei ( daca nu ma insel ) la jucat rolul asistentului meu ( cand era nevoie de cineva sa tina blitul extern ) si cu totul albumul a iesit superb.

* Cununia Civila : foto – Marius Godeanu & Vali Veliscu ( pag 2-4)
* Nunta propriu-zisa : foto – Vali Veliscu ( pag 5-10 )
* Sedinta foto After-Wedding : foto – Marius Godeanu ( pag 11-20 )

* Design album digital: Marius Godeanu

3 thoughts on “Digital Album – Oana & Catalin – sept 2011

Leave a Reply

