Buna seara natiune !!

Desi am lucrat ( si inca mai lucrez ocazional ) ca webdesigner freelancer de ceva ani, dupa sute de proiecte web terminate cu succes, si zeci de site-uri pentru “altii” – spre rusinea mea inca nu am reusit sa imi pun “osu” la treaba si sa-mi fac un site complet functional pentru mine asa ca recurg la optiunea cea mai simpla : BLOG-ul pentru a incerca cat de cat sa am acelasi rezultat ( insa promit ca imi fac si site in curand )😛 E foarte adevarata zicala aia de o stiti cu totii cu cizmaru’

Fiind totusi primul meu post, pe primul meu blog nu va mai plictisesc si va multumesc ca ati trecut pe aici – sper sa aveti o sedere placuta ( si sper ca atunci cand chiar va citii cineva postul asta – sa mai fie deja si alt continut existent pe blog )🙂

Leave a Reply

